stan

kom hem från stan för ett tag sen typ vid fyra, skulle bara ner en snabbis med teresia men då ringde william och sa att han skulle säga en superviktig grej, men då ville han bara inte sitta själv och vänta på jonte teresia åkte hem vid kvart över tre och då gick jag med jonte och william på stan, sjukt sköna killar altså. förutom att alla mobbar meej
för att jag är så kort!, är fan 158 typ och så kommer alla andra, ahmen jag är ju 170 också jag där jävla mini människa, men nu ska jag ta och lägga mig i soffan eller sängen och chiiilla har match klockan halv 8 mot strömsund
det är samling klockan halv 7. tänkte ta och lägga upp massa bilder från sommarn och låtar som påminner så sjukt mycke om sommarn, YES så gör vi om jag hinner... men jag försöker!


pussar

Kommentarer

kommentera inägget här

Namn:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/din blogg:

Kommentar: