hemma

k0om precis hem från matchen coh vi van såklaart med 2-1 fast jag och emma missade mål hela tiden eller jag skojjade bara jag emma missade en gång ÅHH att jag alltid ska missa mål så inihelvete dåligt åh, skit i det
har kramp också eller jag fick kramp och nu gör det så inihelvete ont i vaden ! jag stog och spännde benen för det va påväg att bli mål och då fasnade som musklerna så dom va spännda shit va komplicerat men ni kanske fattar så jag skrek som in i helvete och alla glodde på mig för den som va närmast mig va kanske 5 meter ifrån fett konstiigt...:p
ne nu ska jag bada sen äta sen lägga mig ! vi får se hur det blir med cyklingen imorn om jag kan vara med..

puss

Kommentarer

kommentera inägget här

Namn:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/din blogg:

Kommentar: