gårdagen&dagen

kan ju börja berätta lite om bion igår, det va en av dom bästa jag sett! haha, så sjukt rolig, vi satt&garvade när ingen annan gjorde de och när alla andra skrattade skrattade inte vi, fan va domandra hade dålig humor, skrattade åt skit tråkiga saker. efter bion skulle jag träffa marwan och han skulle få låna min mobil men det ville han tydligen inte tror han glömde att han ville ha den(?) men han va med oss etttag iaf det var han, jocke,igor och dom andra vet jag inte vad dom heter, ahja. juste vi hade ju match igår vi vann med 5-1 mot ÅS, vi har aldrig förlorat mot dom på åscupen 1-0, bortamatch i ås 6-0, och igår 5-1 på matchen igår spelade jag kanske 5 minuter sen vrickade jag foten..
idag vet jag inte vad jag ska göra.. jag ska vara hemma iaf, kan inte gå.
juste ! jag har fått en ny mobil, en greenheart jävla whitetrash mobilen men vem bryr sig, jag ska lämna in min gamla mobil på lagning.


Kommentarer

kommentera inägget här

Namn:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/din blogg:

Kommentar: