bruuunt:D

håller på att färga håret på emmaa, det blir faktiskt fint :D, visar före och efter bilder sen.
jag ska ta ur färgen på henne om ca 20 min.. idag slutade jag vid ett typ för dom andra skulle ut och jogga och jag kunde inte vara med för jag är ganska jätte skadad och jag kunde inte gå heller.. så jag åkte hem. och vid tre åkte jag till östberg och mötte emma,sara&ronja sen åkte vi till stan och kollade runt. klockan fyra klippte jag mig, vart INTE nöjd. det är askort och asful uppklippning... ska aldrig mer klippa mig, eller ja inte hos den frisörn iaf. efter det så gick vi och köpte hårfärg till emma som ni kanske fattar
sen åkte vi hem med bussen halv seex=)




säg hejdå till emmas blonda hår !:D
juste hon färgar det brunt ;)

Kommentarer

kommentera inägget här

Namn:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/din blogg:

Kommentar: