bästavän (:

hihi, såg att teresiabejb har varit inne och filurat, har inte hunnit uppdatera förlåt ! har varit på sjukhuset idag hade kanske en skelettskada, men det var bara en rejäl stukning. så jag va på skolan till halv 11 och jobbade matte yill halv 10 sen skulle dom andra i klassen orgentera så då fick jag rast. så jag har inte gjort så värst mycke idag, fick iaf röntka mig på sjukhuset men det va inget nytt för det har  jag gjort... ja några gånger, gör illa mig hela tider som ni kanske förstår xp, nej, nu ska jag ner och se på smalville sen ska jag ta bussen in till stan och träffa emelie&marwan och sen har vi dans klockan 5 till halv 9 tror jag... men jag ska inte vara med.. får inte spela fotboll på två veckor ! OMG och får inte dansa på en vecka. hur ska jag klara mig utan fotboll i TVÅ VECKOR!?
ahja ni får ha det så bra så hörs vi kanske ikväll eller imorn,

puss

Kommentarer

kommentera inägget här

Namn:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/din blogg:

Kommentar: