gladmidsommar :D

tänkte att det kanske är dags för ett inlägg,
igår va jag med johanna och emilia haha, jag filmade johanna när hon flummade lite :'D
thihi, videon kanske kommer upp här på bloggen, men vi får se :)
haha, juste igårkväll/natt sjuuuukt :p f1 naayyys :D
idag har jag varit på stan en snabbis men jag säger inte vad jag gjorde där ;)
och nu typ klockan två ska i till stocketitt och det suger där, bara så alla vet
men ronja ska ju dit ock många fler så det blir väl bra ändå :)
imorn vetinte vilken dag det är imorn :o men om det är lördag skulle jag kanske vara med teresia
har saknat henne så sjuuukt mycke! vi ska handla saker till gotland
jag ska köpa ett par skor, kanske en ny bikini och mer hittar jag säkert
jag kan lägga upp bilder på det jag köpte sen :)

nu ska jag sminka om mig och byta till andra kläder :p

kommer bilder sen :)


gladmidsommar förästen (:


Kommentarer

kommentera inägget här

Namn:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/din blogg:

Kommentar: