fotboll

jag vet att det är en foto blogg men kameran har ju inte kommit än
så man kan ju snacka om annat också ju:D
iaf tänkte bara berätta lite om matchen idag,
eller juste igår blire ju eftersom klockan är efter tolv
men haha, ahja
vi spelade match mot järpen
dom hade en 97:a och resten var 95&94 or
juste typ två 96: or också
men dom vann typ med 6-0?
tror jag ?
rätta mig om det är fel
det var ett jävla svärande på planen också
(bara det andra laget då)
våran tränare har ju lärt oss att vi inte får svära
och dom svärde som in i helvete !:oo
en tjej vart utvisad för vi hade sagt till dommarn
och hon vart utvisad i 10 min
rätt åt henne !:D
och det var en tjej som var 94:a som var back och när jag kom på
anfall så ska man ju förbi lixom så jag typ vad säger man
tacklade henne inte så att hon ramlade
och hon bah
- vaffan gör du är du helt jävla dum i huvet ?!
jag,
- det kallas att spela fotboll, men sköt dig själv du,
nu ska jag hitta en annan header jag gillar inte den jag har just nu....
ska leta bland bilder :)

pusss
13 timmar kvar !

Kommentarer
Postat av: ronja :)

det var 9-0 dom venn med ;)

det sa en te mej iaf.. :)<3

2010-06-22 @ 11:26:44
URL: http://ronjatengstrom.blogg.se/

kommentera inägget här

Namn:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/din blogg:

Kommentar: