äntligen

hejhej, vet att jag uppdaterar dåligt men jag hinner lixom inte är med kompisar hela dagerna och kvällarna
men jag försöker att hinna :)
idag har jaag inte gjort någonting alls :o
jag somna klockan 1 igår som ju inte är någe sent
och mamma väckte mej halv 3
och hon trodde att jag skulle vakna av åskan
men det gjorde jag inte och när hon kom upp
trodde hon jag var sjuk för att jag sov så länge,
jag tycker att det är orättvist
för dom väcker typ aldrig jacob
dom låter han sova hur länge han vill
men mej väcker dom tolv
fast det är ju bra att dom väcker mig när det är fint väder:D
nu sitter min sötnos hund här brevid meej :''D
sötaste hunden i världen :''D
ikväll ska jag kanske cykla till ip somvanligt
men vi får se för det är ju asfult väder
åhh, på gotland idag var det sol, 21 grader i vattnet
28 i luften
snacka om att jag vill dig nu !

bild på sötastehunden


Kommentarer

kommentera inägget här

Namn:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/din blogg:

Kommentar: