you said you'd be there for me

ligger och kollar på mina ben otoligt ful bränna jag har :o
jag och teresia va på tofta en dag eller typ 1,5 timme? och jag hade shorts på mig så nu är det värsta randen där,
skitfult... jag håller på att packa det allra sissta nu, åker med båten 8.50 imorn, mamma&pappa&rocky sover.
tror jag ska läsa kanske... eller så sparar jag den till hemvägen, haha, typ första boken som jag tycker är bra annars brukar vi nästan bli tvingade att läsa ahja nog med det!

jag tycker att det blir dryga och tråkiga inlägg nu det tycker säkert ni också men när jag kommer hem har jag ju mer att berätta om så då blir det längre och roligare med bilder osv,

om ni tycker att jag ska berätta nogot speciellt så är det ju bara att säga till !


Kommentarer

kommentera inägget här

Namn:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/din blogg:

Kommentar: