sagolandet tingeling

ciaao, ♥
va precis med teresiabestiis
vi hade det sjuukt kul! vi har varit ner till storsjön med rocky
och badade vi också, med alla kläder på
haha vi är ju som vi är vi
vi gick ut steg för steg och sen körde vi klappsak
efter varjesteg för att fåupp värmen
och teresia är ju galen somvanlig och hoppade upp
på min rygg och det var ju inte kallt heller
och jag blev blöt hela vägen upp till halsen
och jag var INTE berädd heller,
sen simmade vi några meter (tesaaa längst hon simma typ 5 meter)

sen stack vi hem ( åkte longboard wiiiiie )
sen hoppa vi ner i badkaret och åk chips och kladdkaka
nu finns det väl inge mer och berätta tror jag
eller juste förlåt för att jag inte har uppdaterat idag
men vi har inte haft tid
vi har så kul :'D
och juste teresia har fixat min blogg också
men den är inte klar än
det tog asläänge att fixaren
jag sov i typ en timme medans hon fixade

vad tycker ni föresten ?


Kommentarer

kommentera inägget här

Namn:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/din blogg:

Kommentar: