bilder och lite historia om det hela :)

bilder från ip :)
bilden tagen klockan 10 halv 11 och  solen är inte äns påväg ner :o
+att jag ser hemsk ut men var tvungen att visa himlen :p
eller vad man nu säger :p
gilla deras hejjarklack :p
sissta bilden är lite cäpää
men kan ni fatta hur ljust det är :o
klockan 11 var det nästan heelt ljuust
jag cyklade hem vid 11 och då vart det typ helt ljuust :o
vi har så sjukt kul på ip :D
fast vi spelade match "norskar mot svenskar"
seriöst det var 20 i varje lag alla åldrar 10år till 17 år
fast vi spelade egen match också
fast jag har ju gjort illa mitt knä
på matchen och blablabla
så när jag sträcker ut benet så skriker jag och det gör så j*vla ont !
så jag måste gå med benet böjt
så när killarna sköt höga bollar så skulle jag hoppa och ta ner dom
och då tänkte jag ju inte på det för en sekund sen skrek jag lite
och haltade därifrån sen hände det om och om igen
undra om det blir kryckor hela sommaren....
nää, asså nu måååste jag städa mitt rum och packa :o
vi åker till gotland imorn !
och väskan ska vara klar om 17 timmar
åhh, jag lääängtar !

Kommentarer
Postat av: emma :)

fattar du hur äckligt mket jag kommer sakna dejj

tror fan inte du förstår..<33333

2010-07-10 @ 17:29:36
URL: http://emmanesteruds.blogg.se/

kommentera inägget här

Namn:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/din blogg:

Kommentar: