R U B R I K E N

förlåt för dålig uppdatering
men jag har ju lixom inte tid,
men ett inlägg per dag ska jag väl hinna med :)
igår träffade jag miriam&teresia
och vi gick runt på stan och kollade&så
också träffade vi malin också
så fotade vi massa (;
men tiden ran iväg och hade hunnit blivit
kvartöverfem
så teresia&miriam skyndade sig hem
för jag och teresia skulle ju på bio
och vi skulle hämta ut biljetterna kl;sex
orkar inte berätta mer om det nu
bara att filmen ägde och jag rekomenderar den till alla som inte har sett den
efter bion följde jag med teresia hem, eller vi var inte hemma hos henne
vi var ute och gick med rocky (:
kom hem typ klockan 1 och då var tvungen att lägga mig för jag måste blablabla till storsjöcupen :p
idag
ska jag vara med emma :D
har saaknat henne såhäääääääär mycke !
vi ska foto, ut&springa, träna fotboll
mer hittar vi säkert på :D
kommer bilder från igår senare idag (:
pusss♥

Kommentarer

kommentera inägget här

Namn:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/din blogg:

Kommentar: