Lööööveeee

ShaaaaaafaN
Terejsia som bloggar nu! :D Kan berätta lite om våran dag idag. Började med att vi åkte ut till sportfältet imorse och kollade på fotboll. Sedan åkte vi hem och packade, gick på affärn och gjorde en massa annat skoj. Haha svullon vi är eller vadå!? :´) Vi har köpt kladdkaka, läsk, marabou och chips.. Yääyä här laddar man inför morgon dagens lååånga resa som går till Stockholm. Vi åker typ halv sex på morgonen och är framme i Stockholm ett eller tre på dagen ungefär ;) Fett najs, yyeah! :D Sen sover vi där en natt och på Måndag ska vi på Grönan, fysatan vad kul vi kommer att ha det säger jag bara!! På Måndag kväll klockan sex så går “båten/färjan” vidare mot Gotland. Det kommer att bli helt underbart! Bäst, vetni hur mycket vi längtar eller!? Yeeeeeaah. Jo juste, nu ikväll har vi varit på IP med Emma, Sara och Ronja. Haha fett kul vi har haft! Haha och sen har jag och Carro gjort en massa videosar, sjukt ruligt med kladdkaka säger jag bara! Jajjemen. Nu ska vi snart sova så vi tar oss upp imorgon. Annars kommer vi typ vara halv döda eller? Thahaha :´) Yeessuurrr man. Men då kanske vi hörs mer någon gång? Haha jag vet inte om Carro kommer blogga något under tiden vi är borta.. Men vi får väll se ifall det kommer upp något litet inlägg då. ;) Puussiisar
Min snygging sådeså :'D

Kommentarer

kommentera inägget här

Namn:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/din blogg:

Kommentar: