lääängtar

östersund borde grävads ner eller vaffan man kan göra för att få bort fittstaden
nu har vädret kommit hit, inte för att östersund har något med det att göra men
jag hatar bara östersund och  inge mer med det :p
läängtar tills jag fyller nitton då blir det väl stockholm eller västerås :D
eller så ska jag och ickos flytta hemifrån och ha ett djursjukhus som när vi gick på dagis
kommer ni ihåg?
när man var liten så bestämmde man sin "framtid"
jag och ickos skulle flytta till en gård på landet och ha masaaa djur
men ändrade planer nu tror jag :p
blir väl nån lägenhet nån stans i sverige antar jag,
btw det är näästan samma väder som hemma bara det att det är suuuper varmt eller ja..
25 grader typ, ockå regnar det och åskar...

Kommentarer

kommentera inägget här

Namn:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/din blogg:

Kommentar: