jag vill hem.

jag är så sjukt less nu, jag saknar teresia och marwan.. vaffan ska jag göra här när inte dom är här?
åhh, dethär kommer suga kuk och vi ska typ inte hem till yran heller så det är ju ännu bättre.
nätterna med er minnen för livet när vi cyklade ner till stranden på tandemcykeln teresia fram
jag mitten marwan bak jag orkade inte trampa så marwan trampade ist
från pakethållarn och vi ramlade såklart hela tiden "åhh vi är så heeet"
och när marwan skulle klättra bakom mig och välte hela bordet
när vi bara pratar om allt, allt mellan himel och jord
när vi fotade och skickade bilder med marwans mobil
och marwan med sin jävla mat teresia med sina damp anfall på nätterna
alla videos, alla bilder är så sjuuukt klockreena :')
när vi hade släppt av er på flygplatsen höll jag på att börja grina
jag fattar värkligen inte hur jag ska kunna klara mig här i en eller två veckor till
blir väl datorn och teven hela dagarna kanske stranden nån gång ibland.
med det är ju det att jag har inget att göra på kvällarna..
jag hör era skratt och när ni pratar i mitt huvud,
också har jag fått marwans tix som han gör hela tiden
åhh nej nu kan jag inte prata något mer om det
för nu börjar jag grina...
marwan kände jag inte äns förut men nu är han som en bror för mig
_______________________________________________________________________________________________
och vädret :o helt sjuukt 27 grader i vattnet vid stranden
ca 30 grader i luften mer eller mindre det känns värkligen som utomlands
fast det är ju inte direkt första gången jag är här har varit här varje år i 13år
ibland 2-3 gånger per år och iår är det nästan rekord med folk här, det är 20 st här
13 ungdomar 4 vuxna 3 st över arton iochförsig
dom som är här är, simon, markus, fredrik(mina kusiner), adam, hugo, markus
och 2 st tjejer (simons kompisar), gustav (markus kompis), helin(markus flickvän)
jacob(min brorsa) sebbe&marwan(jacobs kompisar och jag och teresia
och sen mamma&pappa&farmor&farfar fast nu är vi 18 st föratt marwan&tesa har åkt hem :'(
kommer en bild som teresia har gjort jag ska också sätta ihop något fint
på oss alla, sen
för nu ska jag kolla på tv;)
och jag looovar att jag ska lägga upp massa bilder när jag kommer hem !

Kommentarer

kommentera inägget här

Namn:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/din blogg:

Kommentar: