hemma!

åhh, äntligen är jag hemma ! eller jag kom vid nio typ men internet drygade sej lite och sen har jag bara inte orkat sitta vid datorn har hafft fult upp med jordgubbar, hallon, svartavinbär och allt annat som finns i trädgården haha, när jag kom upp på mitt rum var mitt såg jag att nån hade sovit i min säng, marwan sa förut att han va med jacob och då sov han i min säng men jag trodde han skojja, men nejnej, det gjorde han haha, och lämnade en lapp gjorde han också, imorn blir den troligtvis älsklingsmalin vi får väl se vad vi hittar på kanske stan ?
alla kan ju komma dit för jag åker på mångad (imorn)
äntligen kan jag visa bilder !



brun ?xp





nu MÅSTE jag lägga mig.. bertäätar mer imorn
puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-08-01 @ 20:18:26
URL: http://oliviaericsson.blogg.se/

kommentera inägget här

Namn:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/din blogg:

Kommentar: