hemlängtan.

ingeningen kan fatta hur mycke jag längtar hem nu saknar alla frriiendss, min studsmatta, min bror, min säng, ip, mitt hus hela östersund just nu. allt utom vädret fast här ät det inte heller så bra väder...
regnar och är faktikt kalt jag frös när jag satt i andra huset, fast jag är väl van vid värmen nu
brukar springa runt i bikini feett naays ingen bryr sig kan springa  naken också om jag vill
igår; gjorde jag ingenting satt vid datorn och teven
idag; har jag mamma&simon varit på ett fik och köpt fika och inget mer...
imorn: ska jag sola för det ska tydligen bli fint väder och jag ska stekaa ihjäl för jag ska blii brunare än alla blekfisar hemma, fast jag är ju kanska blek jag också om man jemför med mina kusiner simon:O 
jag sitter inne och kollar på tv när det är fint väder och vägrar gå ut för att jag surar lååål
på lördag: ska vi hem, jippie! igentligen varför åka hem över huvudtaget? jag missar ändå allt kul och jag ska ju ändå bort dan efter.. kommer hem sent på lördag och ska bort på måndag måste packa på söndag också
åhhhh, mamma och pappa kan dra åt helvete jag hatar dom mäst av allt i hela världen just nu

nu la sig en blöt snuskhund fast söt(a) i min säng asuuumm..
sötbror♥
                                                                       bilderna är små för att det är en gammal kamera om ni fattar :p 
småbarn jacob ludvig fredrik katarina inga mamma jag matilda anton :p
 hahahahahaha, är det fär jag?







då var det faktiskt lite synd oom mig jag bröt tummen två dagar innan min födelsedag










H-A-H-A, assor med bilder fick ni där, inte några nya menmen
neeej, nu ska jag se filmen, !
pusss


Kommentarer

kommentera inägget här

Namn:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/din blogg:

Kommentar: