.

match i morse..
gick as bra med dom vann bara turmål,
jag hade typ: 5 st målchanser när jag var heeelt ensam med målisen
johanna typ 7 hon också och samma med henne
emma hade väl 3/4 och en av dom vart det mål
dags att träna på att träffa mål eller vad säger ni tjejer?:p
om målet hade varit en halvmeter större åt båda sidorna
hade vi vunnit med 10-0 eller mer:o
eller så kan vi ju börja på att träna på att träffa mål
kan ju också vara en bra sak :p
nej, nu ska jag vila lite inför matchen ska sätta mig ute & sola :D

match ikväll på sportfältet klockan 6
(öp hallen)
vet då inte vilken plan.
kom gärna och kolla (:

Kommentarer
Postat av: ronja

den är plan 4 på sportfältet ;)

<3

2010-07-06 @ 16:00:57
URL: http://ronjatengstrom.blogg.se/

kommentera inägget här

Namn:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/din blogg:

Kommentar: