bilder

just nu sitter jag här med tesa. Haha igår kväll var kvällen awesome! Grymtroligt
fan va vi har kul asso, jag, tesa  & marwan vi har några videos och massa foton
men internet är så seeegt, men när internet är snabbare så kan jag lägga upp några.
en bild från förut kan ni få men ingen ny går att lägga upp...:(
hugo, simon,fredrik,adam, jacob, mawan&pappa
file:///C:/Users/Carolin/Desktop/foto,/kn%E4ppakusiner/DSC_0943.JPG bild från igår morse eller typ 5
haha, vi skulle gått ner och bada för teresia tyckte det och marwan också men inte jag, och det ångrar jag :(
file:///C:/Users/Carolin/Desktop/foto,/kn%E4ppakusiner/DSC_0959.JPG
file:///C:/Users/Carolin/Desktop/foto,/kn%E4ppakusiner/DSC_0970.JPG
file:///C:/Users/Carolin/Desktop/foto,/kn%E4ppakusiner/DSC_0972.JPG
file:///C:/Users/Carolin/Desktop/foto,/kn%E4ppakusiner/DSC_0984.JPG
file:///C:/Users/Carolin/Desktop/foto,/kn%E4ppakusiner/DSC_0986.JPG
file:///C:/Users/Carolin/Desktop/foto,/kn%E4ppakusiner/DSC_1013.JPG
file:///C:/Users/Carolin/Desktop/foto,/kn%E4ppakusiner/DSC_1026.JPG
file:///C:/Users/Carolin/Desktop/foto,/kn%E4ppakusiner/DSC_1031.JPG
jag tycker värkligen att ni ska se dom sjuuukt roliga !
för att kolla på bilderna/länkarna måste ni kopiera och öppna i ett annat fönster eller ja, så är det på min dator iaf
så det är inget virus eller nått iaf ;)
nej, nu ska teresia blogga innan vi ska ¨åka och fika för det är fredriks namnsdag idag :()
charåå,<3

Kommentarer
Postat av: :s

ahh dom där bildena kan man bara se om man sitter vid din data

2010-07-18 @ 16:31:06

kommentera inägget här

Namn:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/din blogg:

Kommentar: