ahmenchaa, bajtarn.... förlåååt

heeyy, ligger i sängen på gotland, nu har vi flyttat till gammla huset set storsta huset kan man också kalla det
förut sov ju alla killarna här men nu är det bara jag och simon kvar här (som är barn)
ååh, det känns så tomt... saknar er alla så sjukt mycke !
nej, nu ska jag läsa och sen sova för jag ska upp tidigt imorn och solasolasola tralalala
hur har ni det i östersund vaaaa? här är det varrrmt och sköööönt och inte ett moln :)
stackars östersund ligger förnära norge det är därför,
jagvet ! nån som är med på att köra iväg med frösön och sätta frösön i medelhavet?
nu loggade världensbästasteunderbaraste malin in så ÄNDRADE PLANER

haha, sissta bilden va jag tvungen att lägga in för lixom det är så stört, patetiskt vad man nu ska kalla det
men ändå så sjukt kul markus visade mig det jag fattar inte vad det är för mening med den vem gör en sån bild ?
haha, går inte att förklara hur man tänker kolla på den länge och tänk :o








sense this picture makes none håller med till 100% o:

Kommentarer
Postat av: malin

åh, jag älskar dig! :')

2010-07-27 @ 00:46:46
URL: http://malinrebecca.blogg.se/
Postat av: emma :)

packa med mig ngn dag

näru kommer hem? :) <3

2010-07-27 @ 11:33:13
URL: http://emmanesteruds.blogg.se/

kommentera inägget här

Namn:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/din blogg:

Kommentar: