yeeeehyeeeh

kom hem från fotbollen nu, vi vann men 5-0 mot hammerdal och dom hade 93or&94or med men vi vann ändåå
sjukt bra spelat tjejer, det va lite pinsamt i början va rädd & göra fel och så, men alla uppmuntade en när man gjorde nått bra så då vart det bra sen :), och alla är så sjukt snälla!, det var 2 st 97or som jag kände igen som jag spelade med på j/h molly&olivia olivia spelade i grupp ett med mej och molly i grupp tre, ahja nu ska jag duuscha den ska vi åka och äta middag på simon & viktor, muummaaa, imorn ska jag vara med världensmästefterlänkltadetjej!, malinolsson, vi ska ha superkul somvanligt, nu kommer några bilder sen bloggar jag när jag kommer hem, om jag kommer hem, kanske stannar på stan, vifår se !




en sjukt konstig sak, tröjjan jag har är min brorsas gammla match tröja som jag fått av han och jag har alltid väntat på ett tillfälle att använda den, och det vart idag och tröjjan är exakt, lika som 96ornas sp det vart ju suuperbraa,

nej nu ska jag ner, mamma ropar.... puss


Kommentarer

kommentera inägget här

Namn:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/din blogg:

Kommentar: