J/H ytterhogdahl

tänkte berätta lite om veckan :')
sjuukt kul var det, träffade många nya kompisar, f1f1f1f1f1f1f1 mycket fotboll vilket jag älskar
först hade vi en random grupp där jag, emma&sara va tsm och fler också sen vart det grupper efter dom som var bäst, jag och emma kom i grupp ettt alltså den bästa fett stolt och i måndags hade vi träning med dom första grupperna, och på tisdags hade vi match mot en annan grupp, gick sådär... sen fick vi veta grupperna på tisdag kväll
jag tror det var så eller så var det i onsdags fast jag minns inte, ahjaaaa,
iförrgårkväll kollade vi på en match mellan några lag, fast i andra halvlek gick jag&fanny&melker&gustav iväg och spelade fotboll
igårkväll vare frikvälll:D va typ mest med ifk killarna och odin jag och fanny alltså så sjjuuuukt kul vi hade det
förutom att isak skulle vakta min mobil och bara lyssna på musik men då kollade han och typ tioooo killar till på mina bilder och videoss.. fast då slug jag alla i huvet med min steenhårda kudde då slutade dom typ
idag vart vi väckta klockan 8 då åt vi frukost sen städa vi och klockan halv tio typ då gick vi och kollade på killarna i grupp ett (dom bästa) typ och klockan halv 11 spelade vi match mot grupp två vi vann första matchem med 4-0 och andra med 1-0 va med på båda, men första matchen gick sääämmst andra gick bättre
imorn ska jag sova för jag är så sjuuuukt trött vi har klivit upp 7 eller 8 varje dag skulle igentligen jobba på max med det är så sjukt tråkigt.

måste bara berätta en eller nä två saker
det fanns en lytkstolpe och på kvällen fick man stötar av den och alla killar + några cp störda fjortistjejer va där fast tjejerna va typ 10 meter därifrån men whatever så alla killar stog och peta på den också skullee jag ta på den
och då lutade sig fanny sig mot mej, och då gick stöten ända till henne och sara höll henne i handen och hon fick också stöt, sen hände det massa mer blablabla,
den andra saken får man fråga om man vill veta för jag tänker inte säga här :p

malinwesterdahl jag behöver dig måste prata med dig, <3


Kommentarer

kommentera inägget här

Namn:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/din blogg:

Kommentar: