Aug. 15, 2010

åhh, jag är så glad att jag grinaar, jag älskar dig malinolsson! du är en sån sjukt underbar vän, du förstår lyssnar jag älskar dig men jag måste fortfarande prata med dig.
nu ska jag leta efter fotbolls sakerna sen sticker jag på maatch.. sjukt hemskt.. ska spela med 96orna, känner nästan ingeen. kommer bli sjult dissad av doom för ingen från mitt lag ska dit.. men nu ska jag tänka posetift för det kan ju bli bra, alltid tänka på det bästa, ikväll vet jag inte vad jag ska göra tror jag ska smita iväg till torvalla (själv)
för ingen får följa med. tsss, nu är jag faktiskt ganska glad, bara för att malin är värsta turbarnet, min ängel som lyser upp när allt va piss så bara pratade jag med henne och allt vart bra igen nu ska jag ringa min sötnos sen klä på mig fotbolls kläderna, bloggar när jag kommer hem från fotbollen :)

kyss



Kommentarer
Postat av: malin

jag älskar dig vännen.

du är min , så sjukt glad som har dig !

världens bästa ! <3

2010-08-17 @ 01:23:56
URL: http://maalinolssonn.blogg.se/

kommentera inägget här

Namn:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/din blogg:

Kommentar: