tssss, fniss, massamassamassameraa

nu sitter jag och teresia här och lodaar, kollar bloggar bdb, facebook mm... fettjaoo, har hett på lite brun utan sol hhihi, skrev en sak fast det är hemligt tsss, ajlajkhiim, haha, nu ringde josef igen och marwan och alla :p dom e på fest och jaaaaaaaaa, alla fattar fatta kul det är och prata med dom eller? dagen började med att jag vaknade assent och fick panik men jag han göra iordning med på en halvtimme, va inne i stan vid 10 i 3 vi skulle träffa marwan och josef men neejj, dom dissa oss och vi dissa dom lite också för dom va med min brorsa och jag vill inte vara med han :p, så vi va med rebecca&malin ist. och vi försökte fåhit dom ikväll men det kunde dom inte för dom skulle på feeest domssagt.. men imorn lovade dom juuu.. okeej, bilder nudå :p
imorn blire nog torvalla eller staan om dom pallade drar vi till stan annars torvalla med våra babiees(:
fettsöta killar :'D




Kommentarer

kommentera inägget här

Namn:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/din blogg:

Kommentar: