löövleyy, fast ... nääe?

nuuu, åhh gud förlåt så sjukt mycke, har inte haft tid ! match idag iallafall vi van med 6-1 jag gjorde ett och en entdels mål, klå deni (hihi) emma gjorde 2 och en 99ondedel :D
btw. livet suger kom och hjälp mig. tack för tålamodet.

mobba inte mitt håår... det blir så affro när jag badar....



teresiaadomandetbästavännensomfinns jag saknar dig så inihelvete mycket kom hem nuu♥



tss, finare och sötare tjej får man leta efter justejahh, ska vara med malinbäästt imorn stan tror jag det blir fårse måste köpa present till broor också, vad kan man köpa till en som fyller arton har inte en aning om vad jag ska köpa ska väll tiggafram lite pengar och ge han några tusen då blir han nog glad tror jag ...

nejj, nu måste jag nog sååva är inte trätt men ändå baays nu väckte jag nog mammaa....

Kommentarer
Postat av: malin

carro bilden........

hahahah, jag älskar dig!

<333

2010-08-11 @ 01:03:01
URL: http://malinrebecca.blogg.se/
Postat av: malin

sv:

jag älskar dig vännen .

skulle aldrig kunna göra.

2010-08-15 @ 13:11:21
URL: http://maalinolssonn.blogg.se/

kommentera inägget här

Namn:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/din blogg:

Kommentar: