undra hur det kommer bli attt börja skolan

heeii, marwan ringde typ nyss för kanske en halvtimme och skulle väcka mej men jag vakna typ för en tinna sen en och enhalv kanske haha, undra hur det ska bli när man börjarskolan då, typ kliva upp 6 varja morgon :o
det var ju typ då jagteresia&marwan la oss på gotland och sov till 10 sen skulle vi upp men det var längeseen ahja, snacka om att ha slösat bort dan !, marwan josef& daniel skulle kanske komma hit eller dom skaa, imorn ska jag träffa gammla dansgruppen på stan åh vad jag har saknat er ! vi ska få videon från showen också sitta och äta glass och bara mysaa, vi skulle träffas klockan 1 i badhurparken, jag ska väl gå på stan efter det antar jag, ska hitta ett par byxor, blir väl cheapmonday fast jag har förkorta ben fördom så jag måste lägg upp dom(a' nu ska jag ladda min kamera sen ringa teresiabeejb och marwanbby, och vi ska grilla ikväll tycker jag :D

här e videon som emelie gjorde eller jag båda två :p den vart störd jag vill göra en nyy.. men min dator är så seg och jag har inte alla bilderna på folkeet, musiken/ljudet sugeeer, ahja här kommer den iallafaall




njuuuuut

Kommentarer
Postat av: malin

tack så mkt att jag fick vara med.

men jag ville inte :P

tack endå :) <3

2010-08-18 @ 19:11:00
URL: http://maalinolssonn.blogg.se/
Postat av: emmaaa..

jagsaknardig.

2010-08-18 @ 23:00:05
URL: http://emmanesteruds.blogg.se/

kommentera inägget här

Namn:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/din blogg:

Kommentar: