tjenarsarnasna

ska berätta lite om mina dagaar eftersom jag inte bloggar ;)
igår började vi klockan 9 och slutade klockan 11 då gick vi ner på stan jagteresiajohannamoa och åt
sen gick vi upp till skolan eller dom gjorde jag gick och mötte marwan och gick sen med han upp till skolan
vi satt mest och snackade och slogs för han ville inte gå in till skolann så jag försökte få ditt han men han e så jäävuulkt staark, ahjaa typ vid 3 eller nått gick han och då gick jag in till skolan och träffade alla P12 or
sen skulle jag träffa josef&marwan på staan, och det gjorde jaag haha, aleex suuger ska jag bara säga han skulle hoppa över eller sätta sig eller vadfan han skulle göra, och då bröts hela plankan nivet domdär i kyrkparken
haha, alla skrattade ihjälsiig
idag började vi kl 9 och slutade klockan tvåå då gick jag på stan men johanna och träffade lina och julia ochblablablaaa, kom typ nyss hem nu ska jag packa....
imorn ska vi tälta och gå tälta och gå tälta och gå vi ska gå 8 km! sick åhh jagkommerdöö
nu ska jag chatta med josef och ringa marwan eller tvärtom och seendan packa färdigt

kyss

Kommentarer

kommentera inägget här

Namn:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/din blogg:

Kommentar: