tjena

känner att det var ett tag sen jag bloggade men jag hatar min blogg och jag kan inte göra om den heller för mitt photoshop funkar inteee. så jag tar nog bort den och det svär jag på fast jag är inte säker...
klarar värkligen inte av denhär designeeen... ahja nog men klagomål nu kom typ nyss hem från stan eller okejdå kom hem typ vid halv sex, va på stan med johanna, emilia först sen träffade vi några från våran klass och gick med dom efter det träffade jag miriam och gick med henne tills jag skulle hem. och justee, jag har stukat mitt finger..
jag och johanna hade fight och hon råkade sparka mig, gör iaf sjukt ont.. imorn har jag match vet inte vart eller jo det vet jag visst det är på löövsta ip fast tiden har jag ingen aning om också har jag match på torsdag också dm semi mot ifk, VI VINNEER :D, hoppas jag iaf nu ska jag ner och se på tevee, och kanske ringa nån skojj person

kyss





hey jag är stööörd men jag är snäll och bjuder på migsjäälv(:

Kommentarer

kommentera inägget här

Namn:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/din blogg:

Kommentar: