mobiiil

vetinte varför jag skrev mobil i rubriken, såg bara min mobil så det fick bli det, kom precis hem från mormor och morfar sov där inatt jag&rocky :') han väckte mig halv 10, och då gick jag ut med han sen gav jag han mat och klockan 20 över 11 kom pappa och hämtade oss, rocky va så gullig eller han är väcker en han puffade med huvudet i mitt ansikte och slickade mig på handen och i ansiktet så man kan jun inte undvika att gå upp då ?:')
igår va det feeest här hemmaa, men jag fick inte vara hemma ville nog inte det heller, va kanske 30-40 pers häär pluss att det luktar rök i hela huseet.. mitt rum också också ligger det cola undersängen och på balkongen ser det förjävligt ut massa sprit, cigg ahjaaaa, kul och veta,
min bror fyller 18 idag ! hoppas han aldrig flyttar hemifrån för det vill jag inte det kommer vara så tomt dåå..
fredrik har ju redan en egen lägenhet i stockholm , tänk att tiden går så fort jacob är 18 år det är sjuuukt,

grattis världens bästa bror,




' c a r o l i n   m a g n u s s o n | säger:
okååååå, haha, hur blir det med **** då? :p
johannaa säger:
HAH!
' c a r o l i n   m a g n u s s o n | säger:
snäll eller dum ?:D
johannaa säger:
haha!
de får vi se hur han e ! xD
om han e lika omogen o ful så e vi dum xD
' c a r o l i n   m a g n u s s o n | säger:
yeeees :D

Kommentarer

kommentera inägget här

Namn:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/din blogg:

Kommentar: