jag har tråkigt punkt

Någon som..
Du aldrig kommer att svika - mina underbara vänner,
Är din bästa vän - teresiadomander, malinwesterdahl
Du saknar som fan - malinolsson, haaaaaaaaan, marwaanbby
Du är kär i - tsssssssss, allaveet...
Du älskar - alla mina underbara vänner!
Saknas men behövs - vet inte.
Är mer värld än guld - teresiadomander
Du en gång varit bästa vän med - victoriamårtensson
Du skulle vilja vara som - vemsomhelst inte mig iaf
Du har förlorat, men verkligen vill ha tillbaka - ...
Gör dej glad - marwan & josefbby
Aldrig skulle såra dej - malinwesterdahl
Någon som är vacker - emmanesterud
Någon som är oerhört snäll - min bror
Du nästan har glömt bort, men vill minnas - ...
Har ditt hjärta i sin hand - tss
Gjorde allt för dej - mamma&pappa
Alltid ställer upp för dej - rocky
Du skulle kunna dö för - familjen
Du inte förstår dej på -fjortisar
Du vet älskar dej - ingen
Du alltid har det roligt med - hahaha, kusinerna
Betyder obeskrivligt mycket - många!
Har krossat ditt hjärta - ingään, eller kanske kommer inte på
Brukar snacka skit om dina vänner - frågaomdumåsteveta
Är uppkäftig - jag, fråga fanny :'D eller jag säger alltid det jag tänker så det blir lite tokigt ibland,
Du finns för i vårt & tort - my friends,
Gjort allt för, men inte fått mycket tillbaka - det är några stycken det.
Vill bli som dig - allaa, fast ne
Härmar hela ditt liv så det gör ont - halva jaa, men tänker inte säga
Tycker om din vän - alla





yeeeeeeh konstnären hääääär teresia är imitten jag til väänster

Kommentarer
Postat av: malin

åh, jag älskar dig. bästavän.

<33333 !

2010-08-15 @ 01:46:35
URL: http://malinrebecca.blogg.se/
Postat av: malin

kul att jag var din n´bästavän nyss , hah.

jag saknar díg som fan , <3

2010-08-15 @ 03:23:32
URL: http://maalinolssonn.blogg.se/

kommentera inägget här

Namn:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/din blogg:

Kommentar: