hurru ketchub

vem ?
jaa du,
nu pratar jag mer marwan i telefonen, fast jag har högtalare på för er som inte fattarr, ahjaaa, imorn blir det tydligen inte marwanskitunge, för han skulle till lit med josef&daniel åhh, vad ska jag göra imorn då?:(
men på onsdag då ska josef och marwan komma sådeså !


' c a r o l i n   m a g n u s s o n | säger:
hurru ketchubbbb
'            m a l i n säger:
vavava
' c a r o l i n   m a g n u s s o n | säger:
yaa
'            m a l i n säger:
?
' c a r o l i n   m a g n u s s o n | säger:
ketchub
huruu, ketchub
kan vui sova hos deg på lördaag ? :D
deg, kakdeg



asså jag är trött och har tråkigt, baays för nu pratar jag inte i telefoon :(

Kommentarer
Postat av: malin

ska vi sova hos henne ? <3

2010-08-17 @ 02:48:57
URL: http://maalinolssonn.blogg.se/

kommentera inägget här

Namn:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/din blogg:

Kommentar: