hemma

yees, nu är jag hemmaa, äntligen.
vi kom hem två timmar tidigare för det var kallar och blött, sjukt kul vare först skulle vi gå en runda som inebar att vi skulle vada över en bäck/å och sen skulle vi klättra eller ja typ klättra då fast det var så kallt och blött och så mycke vatten i ån så det vart inte så. så vi gick uppför en slalombacke men typ 20 kilosryggsäckar, eller  min kanske vägde 5 kilo för jag är smaaaart och packar bra^.^ när vi hade satt upp tälten och jag skulle hälsa på teresia, moa, emma och fanny i deras kungapalats så sa stina(våran lärare) att hon ville prata med klassen och då fick vi gå ner och sova i en stugaaa ! åhh värrme så vi skyndade oss ner och myste där och hade sjukt kul

kan berätta mer sen för nu ska jag äta, kan kanskeee komma nån bild för johanna hade sin kamera och jag fotade asmycke på bussen :D

Kommentarer

kommentera inägget här

Namn:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/din blogg:

Kommentar: