fräsgräsläs knas?

hha, rubriken jag skulle rimma när jag snackelisnackade med josef och var med emelie hihi, jag äägde :D
ja somsagt kom jag hem från emelie nyss, fett med myyys  & gjorde världensbästa dans!
kan även he benet nästan rakt upp, idag va jag&malin på staan och vi träffade jonas, viktor som vi gick med också träffade vi malinrebecca och doom. haha, jag pratade med josef i telefon för att vi igentligen skulle till torvalla men jag tyckte att han skulle till stan istället, och då såg jag hans kompisar som satte sig vid bordet mittemot oss
- dina kompisar e här,(carro)
- okej, är du med dom?(josef)
- ja de e klart(C)
- får snacka med jonte då,(J)
- nee vi är inte med dom(C)
- nehe då kommer jag inte då(J)
(malin går och ger telefonen till han)
[josef kommer]

ojoj vad knas det kan bli ibland

imorn ska jag till torvalla och träffa josefbby&marwanbby som jag saknar så sjukt ska nog lägga mig snart så jag kommer upp imorn:o fast imorse klev jag upp klockan 11, blir väll att lägga sig snart tror jag :)

uppdaterar imorn (:





Kommentarer

kommentera inägget här

Namn:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/din blogg:

Kommentar: