fotbooll

yeeh, har varit på match med 96orna mot lit, vi vann med 3-0 sjuukt bra spelat !
skulle igentligen sova hos teresia men neej, så vart det inte... har nyss pratat med malinvärldensbästa
och ska gå på stan med henne imorn :D, vill jätte gärna till torvalla ikväll men kunde ju inte sova hos teresia så då gick det inte... åhh, hade längtat i seriöst 2 veckor... nog med gnäll nu då, haha en rolig sak och jobbig det var 3 st på plan som hette carolin,carolina, karolin, och mej kallade dom carro, karolina kallade dom karolina, och karolin kallade dom karolin, fast alla sa c/karro till oss sjukt jobbigt tex,

- k/carro jag tar kanten
- jag?
- ne andra c/karro

idag hade vi ju fotbollscup med skolan gick rättså bra vi kom 2a av 6 klasser vi vann alla utom 1 och det var mot atlanta dom vann med 1-0 mot oss..... och dom vann cuppen hövva nu ska jag duscha kom nyss hem eller kanske för en halvtimma sen så nu blir det duschhh

pusss

Kommentarer
Postat av: malin

världensbästacarrooo

2010-08-28 @ 00:29:06
URL: http://maalinolssonn.blogg.se/

kommentera inägget här

Namn:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/din blogg:

Kommentar: