fixatfixat

nu har jag fixat lite saker här på bloggen, fast det värkar inte vilja funka för min dator har damp...
och malin har hjälp mig också för ingen annan vill hjälpa mig ny header också som malin har gjort,
haha, oj faail på en av sakerna jag fixade, men fixar det sen nu ska jag prata i telefon och se på tevee
imorn ska vi ha fotbollscup med skolaan, sen ska vi badaa, men jag vet inte om jag ska vara med är ju sjuuk
om jag är med badar jag bara och inte fotboll eller bara fotboll och inget bad, vi får se. nu ska jag göra toast åhh har saknat all god mat när vi var borta ahjääääää


puss

Kommentarer
Postat av: maliin

yeyey, :')

<333

2010-08-27 @ 13:52:08
URL: http://malinrebecca.blogg.se/

kommentera inägget här

Namn:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/din blogg:

Kommentar: