FAIL

yees, rubriken talaar, alla failar idag, samuel, jag, max,josef& gustav
samuel skulle skjuta upp bollen i målet och då studsade den som fan och rakt i feejset, och fyihelvete va vi garva, ojojoj, och jag då, jag spillde sås över hela min arm och benet, hövva, och max skulle ta ner bollen och då halkade han och landade han på ryggen, och josef skulle kasta basket bollen då kom den på korgen och stödsa på hans ansikte, och gustaav det bästa till sisst vettni, han åkte longboard och sen ropade jag på han så såg han inte vart han åkte så han åkte rakt in lukstolpen, förlåt gustav men det var så sjuuuukt kul, men han gjorde illa sig, stackarn:(
yees, kom nyss hem från ip, ronja skulle hem tidigt så då åkte jag också hem. nu vet jag inte vad jag ska göra jaaa jag ska hängafett på jacobs rum för det är feett med kuul, juste vi vann matchen med 6-0!





josefharouky   säger:
jaa!
jag ska också börja på fotboll då kan vi båda bli fotbolls proffs  ;)
så satsa fullt! :D
' c a r o l i n   m a g n u s s o n | säger:
det är jag redan :'D
________________________________________________________

men det är klart somfaan att vi ska bli fotbolls proffs :'d


kyss

Kommentarer

kommentera inägget här

Namn:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/din blogg:

Kommentar: