jag fattar inte hur folk håller på nu för tiden .säger att dom går att lita på men nejnej, glöm det
jag håller allt innom mig för det finns ingen jag kan berätta det för och dom jag vill berätta det för bryr sig ändå inte
det är bara några få som det går att prata med men dom går det inte att prata med när jag behöver dom som mäst..
alla snackar skit bara tänker på sig själva och sin allrabästa kompis men ingen bryr sig om sin "gammla kompis" som sitter hemma och gråter, bara om man gör ettenda misstag så kan man aldrig bli förlåten

inte för att jag sitter hemma och gråter men. jag önskar värkligen att det finns nån som det går att lita på just nu finns det inte men om ett tag i en annan stad, i en annan världsdel, nån stans ska det finnas


kär

Kommentarer
Postat av: En som vill je dej stöd

Hej omg jag tycker jätte synd om dej =( änskar du kunde prata med mej men jag känner inte dej

2010-08-08 @ 01:05:57
Postat av: malin

vad menar du ?

du vet att du kan lita på mig, du vet det !

så jag tycker ud ska säga till mig vad som har hänt.

<3

2010-08-08 @ 13:32:12
URL: http://maalinolssonn.blogg.se/
Postat av: malin

näämen hurru ,

det står .

bfrågestunden har DOCK inte börjat än !!! :P



sv : ja det tror jag .

om dom har kommit hem då! :)

2010-08-08 @ 16:05:43
URL: http://maalinolssonn.blogg.se/
Postat av: malinw

carro, du vet att du alltid kan lita på mig.

du är bäst.

onsdag, du&jag, bra!

jag älskar dig bästavän.

glöm aldrig det! <3

2010-08-10 @ 01:19:45
URL: http://malinrebecca.blogg.se/

kommentera inägget här

Namn:
ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/din blogg:

Kommentar: